Garantie:
Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging


De garantieperiode op onze producten is maximaal 1 jaar.

Hebt u een product verkeerd gebruikt, niet goed onderhouden of hebt u een product beschadigd? En is het product daardoor kapot gegaan? Dan moet u de kosten voor reparatie of voor een nieuw product zelf betalen.


Bij producten met een laklaag zoals de haken, chroom gelakt of zwart gelakt, afhankelijk van gebruik (schoonmaakmiddelen, ringen etc.), kan die laklaag beschadigen. Hierop kunnen we geen garantie verlenen. Met name ringen, sleutels of nagels kunnen de laklaag beschadigen. Deze beschadigingen aan de laklaag vallen dus buiten de garantie!

Klachten:
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland.We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@kapstok-haken.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.